Τα ρούχα

rouxa


Δασκάλα: Καλημέρα παιδιά.  Σήμερα θα μάθουμε να περιγράφουμε τι ρούχα φοράμε. 


Η Σοφία φοράει ένα πολύ ωραίο κόκκινο φόρεμα.


Δασκάλα: Σοφία, πολύ ωραίο το φόρεμά σου!
Σοφία: Ευχαριστώ! Είναι δώρο της γιαγιάς μου για τη γιορτή μου.






Γιώργος: Κυρία Νίκη, σας αρέσει η κίτρινη μπλούζα μου;
Είναι δώρο της μαμάς μου.
Δασκάλα: Ωραία είναι, Γιώργο και ταιριάζει με το μαύρο παντελόνι σου.




 
Δασκάλα: Αθηνά, μου αρέσει πολύ η πράσινη φούστα σου με το κόκκινο σκουφάκι σου και τα κόκκινα γάντια σου
Αθηνά: Σας ευχαριστώ! Τα αγόρασα μαζί με τη μαμά μου. 









Δασκάλα:  Και εσένα Αλέξανδρε το μπλε σορτς σου είναι πολύ ωραίο.  Έχεις γυμναστική σήμερα;
Αλέξανδρος: Ευχαριστώ!  Είναι πολύ άνετο. Ναι Κυρία Νίκη έχω γυμναστική.









 
Μαρία: Κυρία Νίκη είναι ωραία η μοβ μπλούζα σας.


 


Δασκάλα: Ευχαριστώ Μαρία.  Και εσένα Μαρία σου πάνε πολύ τα καινούργια σου γυαλιά.  



0 σχόλια:

Post a Comment